miércoles, junio 07, 2006

FILLOAS


6 comentarios:

Anónimo dijo...

eu facia estas filloas e as recheaba de crema de limon ou de chocolate e sobre todo as tomabamos nas festas de carnavales!
e nestas festas da feria madieval tamen habia moitos postos de filloas!


lucia aldatz 1ºA Nº2

Anónimo dijo...

As filloas están boísimas.
A miña aboa fainas moitas veces os domingos cando imos comer a súa casa,porque sabe que nos gustan.
Ás veces ela bótalles mel.Eu prefíroas con azucre.

Anónimo dijo...

gustame moito este prato.na miña casa fannas moi finiñas e as tomamos de diferentes formas con azucre,mel,marmelada,nata...a min so me gustan con azucre.

Anónimo dijo...

Estas filloas son do meu irman.Parece que estan relleas de nata,a min gustame facelas con azucre por que estan boisimas.




Santiago Estevez Fernandez 1ºA Nº14.

Anónimo dijo...

SSSSOOOOOOOOOYYYYYYYYY

TOONNNNNNNNTOOOO

Anónimo dijo...

SABE!!!!MALLLLLLLL!!!!!!!
ESTAS FILLOAS.







DANIEL ESTEVEZ FERNANDEZ 4ºB CAMPOLONGO