lunes, junio 05, 2006

LASAÑA


7 comentarios:

Anónimo dijo...

A miña nai unha lasaña moi parecida a esa.Gustame moito a lasaña.






Irene

Anónimo dijo...

A lasaña é un plato moi rico. A miña tia solia facela de cando en vez. Quixen intentar eu a receita pero fracasei. Os que fixeron esta comida dicirlles que estaba moi boa. saudosss!

Sheila Montenegro Rivas 2ºBACH LITERATUA GALEGA DO S:XX

Anónimo dijo...

A lasaña e unha das miñas comidas faboritas, cando fun de viaxe a Italia comina e estaba boisima. A miña nai tamen lle sae moi ben. Cristina Fiuza Rodriguez.

Anónimo dijo...

Que riiico,é un dos meus platos preferidos.Á miña nai faina moi de vez en cando porque di que lle da moito traballo e non ten tempo.
O meu primeiro plato preferido son os canelones de atún.Riquisimos.

:)

Anónimo dijo...

He un prato boisimo, parecido os canelons, o máis dificil de facer é a besamel,está moi boa podese facer de moitas cousas entre outras os macarróns e as verduras.

Anónimo dijo...

fun eu a que fixen a lasaña, a verdade e que o que mais me costou foi a bechamel e a verdade sorprendime do boa que estaba

Anónimo dijo...

gustame moito e é moi dificil.