lunes, junio 05, 2006

TARTA DE GALLETA


4 comentarios:

Anónimo dijo...

Esta tarta está moi rica, nós que non sabemos moito de cociña facémola nas festas e a xente queda encantada.
Nas nosas casas bótanlle un chisco de coñac... está boa tamén pero... iso non lle fai falla ningunha, está moi rica de todas formas.

ReBeCa & JudiTh (alumnaS de LiT. s.XX)

Anónimo dijo...

A tarta de galleta esta moi boa. Eu sei facela, aprendeume miña nai. Ë bastante sinxela de preparar e ademais é un postre que gusta moito na miña casa.

Sheila Montenegro Rivas 2º BACH
LITERATURA GALEGA DO S:XX

Anónimo dijo...

Esta é a miña tarta preferida,aínda que en vez de empregar paladín emprego chocolate para fundir que me gusta máis.
Sempre que teño un pouco de tempo fágoa,pero non moi a cotío,se non xa teria cara de tarta de galleta.
:)

Anónimo dijo...

esta moi boa miña nai fixoa un dia polo me aniversario e gustoume moito a quen mais lle gusta na miña casa e a min e a o meu irman