jueves, junio 08, 2006

FILLOAS


11 comentarios:

Anónimo dijo...

Miña nai fai filloas 1 vez a semana, e sempre botamoslle mel ou nata.
Na casa da miña avoa cando se facía a matanza do porco aprobeitábase o sangue do porco para botarllo a masa das fillogas e facer filloas de sangue.
JOSE GONZALEZ 1A N19

Anónimo dijo...

Meu pai e mais eu,solemos facer as filloas no entroido.E botamoslle nata,crema ou mel.
Estan para chuparse os dedos.



Irene Abal 1ºA N1

Anónimo dijo...

Na miña familia fanse recheas de crema,con nata y con caramelo pero tamen se poden facer untandolas que tamen esetan moi ricas

David Dominguez Vivar
1C

Anónimo dijo...

Gústanme moito as filloas. Meus avós fanas no entroido.
Para facelas mesturamos a mesma cantidade de fariña que de leite e engadímoslle ovos batidos e ralladura de limón.
Unha vez feitas untámolas con mel.
Están exquisitas.

José Manuel Carral Ortigueira 1ºA-Nº8

Anónimo dijo...

santyago estevez fernandez.
eres un parvo jose gonzalo de la rosa,como puedes decir eso.esas deven estar buenisimas y tiene una pinta extraordinaria.


santiago estévez fernández

1ºA.

Anónimo dijo...

Eu as provei moitas veces unhas cociñadas no restaurante Casa Román, outras as fixo a miña veciña Ruth, as de miña nai, as da miña amiga Emi... Pero teño que dicir unha cousiña todas as que provei estaban boisimas faiseme a boca augua so de pensar nelas.Unha ves tomei filloas con nata e gustaronme,tamen as provei con chocolate pero a mim como máis gustanme son as que non levan nada ou cun chisquiño de azucre que estan boísimas.

Anónimo dijo...

No comentario de Uxía Martínez Hervés é de 1º C

Anónimo dijo...

As filloas son un plato que gustame moito porque podense facer de moitas formas distintas. Podense facer con nata, con mel, con con azucar etc. E por se fora pouco están boísimas

Anónimo dijo...

gustanme moito as filloas,eu como de postre moitas veces filloas,sempre votolles algo dentro das filloas para q saiban mais ricas.exemplo:chocolate,nata,vainilla.provalas q estan moi ricas.alumno victor vidal abeigon.1ºA.

Anónimo dijo...

a min as filloas gustame moito na miña casa casi sempre as comemos

Anónimo dijo...

Miña aboa ten unha placha de ferro fundido coa forma de duas filloas, nelas miña aboa fai filloas de sangue de porco vou preguntarlle
a receita.