jueves, junio 08, 2006

TARTA DE QUEIXO


6 comentarios:

Anónimo dijo...

no milla familia faise cunha base de galleta mollada en leite!
e esta moi pero que moi rica!

Lucia Aldatz 1ºA Nº2

Anónimo dijo...

Na miña familia faise con queixo fresco,ovos,leite e un chorriño de ron.Antes faciase con moita frecuencia pero agora e raro qe se faga.¡Non hai tempo!
Andrea Novegil Estévez
1ºC

Anónimo dijo...

a miña avoa pra chparse os dedos, pero esta e unpuco mais pequena voulle decir a miña nai que faga unha destas a ver que tal esta.

Antonio Castro Carpintero

Anónimo dijo...

A miña avoa preparaa moi ben pero saelle moi pequena poque lle bota poucos ingrdientes.

Diego Pérez Martínez

Anónimo dijo...

A miña avoa preparaa moi ben pero saelle moi pequena poque lle bota poucos ingrdientes.

Diego Pérez Martínez

1º C

Anónimo dijo...

A miña tía fai unhas tartas de queso enormes e están pra chuparse os dedos...É a unica tarta de que non queda nin unha migalla...
Un cordial saúdo de:
Silvia Chan Vázquez