jueves, junio 08, 2006

ROSQUILLAS


6 comentarios:

Anónimo dijo...

eu as fago non redondas senon alargadas e as chamamos burruquetes
a miña nai cando era pequena tamen os facía e no pobo o facian moyto tempo antes!

Lucia Aldatz 1ºA Nº2

Anónimo dijo...

a min gustame moito as rosquillas pro eu en vez de facelas as compro en paquete

Anónimo dijo...

Na miña familia non sabemos facelas, pero as compramos en todas as festas as que vamos¡Estan boisimas! A min gustanme as de oxaldre.
Andrea Novegil Estévez
1ºC

Anónimo dijo...

na miña casa cando eu era pequeno miña nai facia rosquillas con ralladura de limon.
cando iva as festas de veran compraba 3 paquetes de rosquillas.
JOSE GONZALEZ 1A N19

Anónimo dijo...

Na miña casa tamén se compran feitas,pero non moi a miúdo.
As máis ricas son as das festas.

:)

Anónimo dijo...

Na miña casa fainas miña nai, pero na miña familia fainas miña tia ,e estan boísimas, como a maioria das cousas que fai!

Martínez Lores, Marta
1ºC nº 15