jueves, junio 08, 2006

POLBO Á FEIRA


10 comentarios:

Anónimo dijo...

o polbo a feria esta boisimo mellor con picanton que sen el !
eu sempre o tomo nas ferias!
gustame moito mais as patas coas ventosas que a cabeza!

Lucia Aldatz 1ºA Nº2

Anónimo dijo...

A miña nai fai o polbo a feira con aceite de oliva,sal gorda, pementón picante e patacas cocidas.
Esta boisimo!!!!!



Irene Abal 1ºA Nº1

Anónimo dijo...

A miña nai faino con arroz esta boisimo pero tamen gustame o polbo con aceite


David Dominguez Vivar

1C

Anónimo dijo...

O polbo a feira gústame moito e o tomo sempre nas feiras.
Na miña casa tamén o facemos ás veces é aida que está moi bó gústame máis o da feira.

Rafael Barros González 1.A N.5 ESO

Anónimo dijo...

A min o polvo non me gusta.Pero sei que e unha comida típica das romerias.Estos días estaise a facer en Lugo por as festas de San Froilan. Este verán fun de excursión a illa de Ons e meus pais e meus tios comerono guisado.O polvo en Murgardos(A Coruña)faise con unha salsa especial típica dese povo. Meu pai di que é a maneira mais rica de preparalo.
Andrea Novegil Estévez
1ºC

Anónimo dijo...

Gustame moito o polbo, pero o da feria co meu pai vou a celanova por el esta de rechupete.


Antonio Castro Carpintero.

Anónimo dijo...

Comoo moitas veces na casa dos meus avós gustame pero non sabe como os que hai nos postos da calle

Diego Pérez Martínez
1ºC

Anónimo dijo...

A MIN NIN GUSTOUME NIN ME DISGUSTOU PERO O KE MAIS GUSTOUME FOI A ORGANIZACION E A PARTICIPACION DO ALUMNADO DO IES SANCHEZ CANTON DE PONTEVEDRA CON LA COLABORACION DA EXCELENTE BIBLIOTECA DESTE MESMO

UN SAUDO

Anónimo dijo...

A min encantame o polbo a feira.O meu pai pescaos e a miña nai cociñaos e a verdade é que esta pra mollar pan...
Boa receita.
Un cordial saúdo de:
Silvia Chan Vázquez

Anónimo dijo...

O polbo á feira é unha tapa que só tomo en ocasións especiais como nas festas do pobo ou no pelete a miña festa preferida,a unica pega é
que sae moi duro, o maestro desta tapa é Eladio meu primo, saelle tan ben, faiseme a boca auga sobre todo con pimentón